יורם קראוס

יורם קראוס

יורם קראוס, יזם נדל"ן וחברות הייטק בתחום הבינה מלאכותית והתעופה , מייסד ומנכ"ל SMS ניהול פרויקטים. בעל ניסיון רב שנים ניהול וביצוע פרויקטים.

יורם קראוס.אינפיבונד

עוד על יורם

יורם קראוס מחבר את עולם הטיפוס הרים לעולם העיסקי. קראוס רואה קשר ישיר בין הרצון לכבוש פסגות לתהליכים שמביאים אותך לפסגה והצלחה בעסקים .

יורם קראוס מסביר על הריגושים בטיפוס הרים והקשר שביניהם

על הריגושים של טיפוס הרים. טיפוס הרים כרוך בהתגברות על אתגרים טכניים על פני סלע בסביבה שלעתים קרובות מאתגרת פיזית ונפשית כאחד. כך סביר יורם קראוס. הספורט נחשב בדרך כלל למסוכן. אך עם ניסיון, ציוד מתאים וכושר גופני. בנוסף לגישה טובה ועבודת צוות, מטפס יכול למזער את הסיכונים של טיפוס הרים. עם זאת, עדיין קיימות סכנות שעלולות להתרחש, כמו מפולות שלגים ומפולות סלעים.

שנות ה-60 של מטפסי ההרים

בשנות ה-60 טיפוס הרים עבר מהפך. במקום רק לכבוש פסגות, המטפסים החלו לחפש מסלולים קשים במעלה. פנים אנכיות חלקות של גרניט שבעבר נחשבו בלתי ניתנות לטיפוס, טיפסו במשלחות שנמשכו ימים או אפילו שבועות בכל פעם. בנוסף, צץ עידן הטיפוס ה"אלפיני", בו מטפסי הרים ביצעו את כל המרכיבים החיוניים של הטיפוס שלהם ללא שימוש בתמיכה חיצונית.

בין אם אתה ספורטאי שמחפש את הריגוש של הרחבת גבהים חדשים, או מישהו שפשוט מעריך את היופי והפלא של הטבע, הטיפוס מספק הזדמנויות רבות לצמיחה וסיפוק אישי ורוחני. עבור חלק, זוהי דרך לאתגר את עצמם, בעוד עבור אחרים זוהי פעילות לכל החיים שיכולה להשאיר חותם בל יימחה על חייהם.

רגעים מרגשים בטיפוס

עבור מטפסי הרים, מוסיף יורם קראוס, הרגע המספק מגיע בראש רכס פסגה כשהעולם פרוש לפניהם במלוא הדרו. תחושת ההישג, הגשמת החלום והשמחה לחלוק מקום מיוחד עם חברים יותר מאשר מפצות על הסיכון הכרוך בטיפוס הרים.

למרות שנפילה מההר היא גורם מרכזי לתאונות קטלניות, רוב הנפילות אינן נגרמות מפחד גבהים. למעשה, רובם נופלים מהאדמה בגלל מעידה על משקעים רופפים או החלקה על סלע רטוב. הסכנה האמיתית בטיפוס היא שמטפס יכול להיות כל כך מותש ומוסח מהאתגרים הנפשיים והפיזיים של הטיפוס שהוא שוכח לראות לאן הוא הולך.

עסקים והרים

באופן דומה, בעסקים, מערכות היחסים החשובות הן אלה המבוססות על אמון הדדי וכבוד. בניית סוגים אלה של מערכות יחסים דורשת אינטראקציה עקבית ונכונות להקשיב ולשלב משוב. פעולות כמו הפצת סקרי לקוחות. מתן פורום ללקוחות להביע את חששותיהם. יצירת קשר עקבי עם השותפים שלך הן כל הדרכים להדגים זאת. על ידי מאמץ לבנות ערך בכל מערכת יחסים, אתה יכול לעזור לעסק שלך לצמוח ולהצליח.

לקרוא עוד על יורם קראוס טיפוס הרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *